IStop – Ker morajo biti informacije dostopne vsem.
V poplavi vseh mogočih informacij, ki jih danes proizvajamo, je zelo pomembno, da te informacije tudi pravilno predstavimo, da bodo razumljive najširšemu krogu uporabnikov. To je ena iz med glavnih nalog podjetja IStop. To počnemo na različne načine.
Izobraževanje
Izobraževanje poteka na dveh ravneh. Ena raven ste ustvarjalci vsebin in druga raven so stranke, katerim so vsebine namenjene.
Ustvarjalci vsebin se morate zavedati, da vsebine ustvarjate najprej za svoje stranke. Najbolj ugodnih načinov sprejemanja informacij pa je skoraj toliko, kot je samih možnih strank. Zato smo tu mi, da vas naučimo, kateri načini predstavitve posamezne informacije so najbolj učinkoviti.
Stranke pa lahko koristijo drugi del naših storitev. Te učimo, kako najbolj učinkovito izrabiti vsa orodja, ki so jim v pomoč pri sprejemanju informacij. Ta orodja so lahko računalnik, pametna naprava (telefon in/ali tablica), povečevala in drugo.
Podpora
Nudimo pomoč in podporo pri vzdrževanju vaših računalniških sistemov, lahko pa po želji prevzamemo tudi komunikacijo z vašimi razvijalci informacijskega sistema.
Najbolj pa vam lahko pomagamo pri ustvarjanju informacij samih. Ker vemo, da je posodabljanje spletnih strani zamudno opravilo in da vzame precej časa, ki bi ga lahko namenili vaši osnovni dejavnosti, smo zato tukaj mi. Če se tako odločite, prevzamemo celotno skrb za celotno podobo vašega spletnega pročelja. Tako vam ga pomagamo postaviti, kar pa je najbolj pomembno, poskrbimo za njegovo vzdrževanje, predvsem pa poskrbimo, da ostane živo. To delamo tako, da ga polnimo s prispevki, ki zadevajo vašo dejavnost, za vas spremljamo aktualne teme, in če je informacija relevantna, to objavimo tudi na vašem spletišču in v vašem imenu komuniciramo na družabnih omrežjih.
Svetovanje
Ena od naših dejavnosti je tudi svetovanje. Če spletišče ali mobilno aplikacijo razvijate sami ali pa za to uporabljate zunanjega izvajalca, smo tukaj mi, da vam in vašim partnerjem pomagamo tako, da bo vaš izdelek kar najbolj prijazen najširšemu krogu uporabnikov. Naša konkurenčna prednost je v tem, da poznamo obe strani medalje. Zato vemo, kaj stranka želi in kaj potrebuje. Vemo, kaj je balast in kaj je v resnici pomembno. In nenazadnje, če je spletišče ali aplikacija prijazna do stranke, jo bo še toliko bolj cenil spletni iskalnik.
Razvoj
Če ste na začetku poti, vendar veste, da boste potrebovali tudi prikaz svoje dejavnosti na spletu, vam vaše spletišče in/ali mobilno aplikacijo pomagamo razviti mi.